wtorek, 29 listopada 2011

Maślane ciasteczka :)

Teraz przepis na chyba najprostsze ciasteczka świata - maślane :) Ja je wielbię ponieważ robi się je bardzo szybko (niestety tak samo znikają) i prosto (składniki zawsze mam w domu i nie muszę się przygotowywać dzień wcześniej)...

- 120g miękkiego masła (wystarczy dać na 20s do mikrofali)
- 3 łyżki cukru pudru
- 150g mąki
- kilka kropel aromatu (ja zawsze biorę migdałowy ale waniliowy też się sprawdzi)


1. Masło miksować mikserem na małych obrotach.




















2. Stopniowo dodawać mąkę, potem cukier puder.
3. Zwiększyć obroty i dodać aromat, tak powinno wyglądać ciasto:



















4. Formujemy z niego kulki
5. I spłaszczamy już na blaszce.





















6. Widelcem możemy odcisnąć na nich wzorki lub kratki
7. Pieczemy 17m w temperaturze 180 C





Czas przygotowania - 25min + 17min
Ilość - 1 blaszka ciasteczek

SMACZNEGO!



7 komentarzy:

  1. mniam, mniam mniam :) jeśli mam masło, to zaraz się zabieram do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm...
    Pysznie wyglądają...
    Ja ostatnio zrobiłam moje pierwsze ciasteczka.
    Były to Pieguski z kawałkami czekolady!:)
    Mmm... Były pyszne ;]
    Dziękuję za kolejny wspaniały przepis!:)
    Liczę na więcej ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo!!!
    Dopiero teraz zauważyłam, że Zapraszasz na mojego Bloga :)
    Dziękuję Ci:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... poproszę takie ma mikołajki (wielkie pudło)!
    Wyglądają przepysznie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ;) Dziś robiłam bezy ale nie wstawię od razu przepisu, najpierw modelina ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi zrobiłaś ochotę na ciastka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę się za nie już niedługo. Wielkie dzięki za ten przepis. C:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)