środa, 16 listopada 2011

Kolczyki WZ-ki :)

Hej!
Naszła mnie ochota na coś słodkiego... Nie ważne, że wcinam ptysia ;)


Śmietanka mi nie wyszła bo nakładałam gdy igła była ja w środku...


PS: Przepraszam, że nie pisałam (całe dwa i połowa dnia!!!) ale ostatnio wracam późno ze szkoły i muszę się jeszcze uczyć do kartkówek... W tym tygodniu miałam już 3, byłyby 4 ale nie było pani od biologi :) Jutro też nie będę mieć bo odwołali muzykę więc dopiero w piątek mam kartkówkę, a potem testy... Kurde, jeszcze praca klasowa z Krzyżaków.... Szlag! Dopiero dziś znalazłam chwilkę, zdjęcia nie są najlepsze bo słoneczka już nie ma... Ale to był fajny dzień, lubię obchodzić urodziny... Trochę gorzej jest jak wszyscy rzucają się na cukierki i zamiast 3 biorą 10... Nie będę już przedłużać... Pa! :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)