sobota, 5 listopada 2011

Ceramika - słodka kolekcja.

Hej, ci którzy byli czytelnikami poprzedniego bloga wiedzą, że moją pasją jest też ceramika. Lepię od 7 lat i bardzo to lubię ;) Używam głównie gliny czerwonej, bardzo rzadko białej a czarnej praktycznie nigdy. Dziś chciałabym wam pokazać moją słodką kolekcję, wszystkie prace to również pudełka.























Na razie bardzo ubolewam, że nie ma w pracowni takich pięknych szliw jak kiedyś... Jedna fabryka się zamknęła i nie mam szkliwa do poszkliwienia ciasteczkowego potwora którego zrobiłam miesiąc temui miski arbuza :/

5 komentarzy:

  1. a jak sie nie poszkiliwi ,to coś się stanie? nie znam się na tym ,ale tak tylko pytam ;) poza tym , bardzo fajnie Ci wyszedł ten kawałek tortu ,jak z resztą reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dwie ostatnie prace są po prostu niesamowite! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uaa, cuda :) A co do nagłówka to zrobiłam go sama w gimpie :) Jak chcesz to mogę Ci jakiś zrobić . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Carmel - jak się nie poszkliwi to praca nie będzie miała koloru (będzie miała naturalny) ani nie będzie błyszcząca. Ale w tym pracach nie poszkliwiłam niektórych elementów, np: ciasta w tortach i w babeczce (poszkliwiłam tylko polewę i kawałki czekolady. ;)

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no te ciacha to rzeczywiście do schrupania, szczególnie ta kostka torcika:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)