niedziela, 13 listopada 2011

Artyści godni podziwu - David Lanham.

Teraz pierwszy post z serii "Artyści godni podziwu". Co prawda o Davidzie Lanham'ie już było na tamtym blogu ale piszę to dla nowych czytelników ;)


David Lanham jest artystą tworzącym rozmaite grafiki. Jego prace są bardzo fantazyjne i kolorowe. Ogląda się je z uśmiechem na twarzy :) David produkuje ikonki do np: Iphon'ów, pracuje w Iconfactory, zaprojektował m.in. ikonki oraz znanego z twittera Ollie'go :) Nie wiem co mam jeszcze o nim napisać, ważniejsze są chyba jego prace:

podgląd

podgląd

podgląd

preview

preview

preview



preview


preview

preview




Wiem, trochę dużo tych obrazków, ale uważam, że są fanstastyczne

5 komentarzy:

  1. jego prace są rzeczywiście godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) a do gwiazdki mam foremkę, ostatnio udało mi się dostać cały zestaw różnych kształtów we flo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super! A jakiej one są wielkości?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze!
    Świetne po prostu!;********

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam jego prace już na twoim poprzednim bloggu i nadal mi się podobają :) Są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)