piątek, 4 maja 2012

Pudełko na półfabrykaty

Od niedawna szukałam dobrego pudełka na półfabrykaty, większość jakie widziałam były nawet dobre ale miały za duże przegródki i było ich mało. Długo nie musiałam szukać bo znalazłam je w empiku, takie jakie chciałam - z dużą ilością małych przegródek. Tzn. małych ale pojemnych bo w jednej przegródce zmieściło mi się 50 sztuk bigli :P


Plusy:
- ma dużą ilość przegródek
- jest małe, ale bardzo pojemne
- solidnie wykonane (gruby plastik)
- posiada bezpieczne zamknięcie
- jest przezroczyste (widać ile czego mamy bez konieczności otwierania, niby oczywiste, ale mnie z czarnym pudełkiem gorzej by się pracowało ;P)
- nawet gdy przekręcimy je do góry nogami, półfabrykaty zostają na swoim miejscu ;)

Minusy:
hm... chyba nie ma ;D























Tak wiem, bardzo nieekonomicznie wyrzucać tyle woreczków :P A tak w ogóle to celem wyprawy była biała kostka Fimo, bo ta stara jest... no cóż... yyy... szara? brudna? a i tęczowa ;D

12 komentarzy:

  1. mhmm, nawet przydatne : D

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne zakupy! :D
    Ah, jak patrze na te kostki modeliny.. Dokładnie takich kolorów potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super tez musze sobie kupic :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takie pudełko kupiłam bodajże w jakimś hiperkmarkecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja mam podobne pudełko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ; D Mam podobne i jest o wiele bardziej praktyczne niż wyciąganie co chwilę czegoś z woreczka :>

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, no praktyczne są takie pudełeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam pełno takich ;D tylko powiem Ci kochana że przepłaciłaś troche ;p ja pochodziłam po mieście i znalazłam takie za 5,99 ;)ale w sumie to empik ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pochodziłam trochę po mieście a nic nie znalazłam :( Ale nie żałuję bo to pudełko jest na prawdę porządne, mocny plastik, tego własnie szukałam :)

      Usuń
  9. Hej no bo ja też byłam w empiku (galerii mokotów) i tam szukam i szukam , a śladu nie ma , w którym empiku kupiłaś ?



    http://ptysiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)