niedziela, 6 maja 2012

Otagowana

Zostałam otagowana przez Zuzannę <bardzo za to dziękuję :*>



Zsady:a
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.

3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.



Pytania:
1. Ulubiony serial, film, bajka.? Jedno z trojga . :)
2. Rodzaj muzyki, który słuchasz?
3. Czy uważasz, że TWÓJ blog jest dobry? 
4.  Czytasz książki ? ( nie chodzi o lektury) Jeśli tak to jaki rodzaj ;)
5. Umiesz śpiewać? :D ( zasięgnij opinii brata,mamy, chłopaka, dziadka ...)
6. Ulubiona gra komputerowa ?
7. Jeśli miałabyś szansę, wyjechałabyś z kraju ? 
8. Co uważasz na temat hymnu 2012? xD 
9.Najczęściej odwiedzane strony internetowe?
10.Masz umysł ścisły, tzn. matematyczka, czy raczej bujasz ostro w obłokach, humanistka ?
11. Ostatnie... (uff :D) Zakładając, że na ziemi istnieje ideał. Jaki jest twój idealny facet? (jeśli masz faceta, to nic, opisz jakiego chciałabyś mieć ;P)






Odpowiedzi:
1. Film - Kac Vegas? Może nie wiem czy ulubiony ale po prostu mnie rozwalił, chyba przy żadnym innym filmie aż tak długo się nie śmiałam ;D

2. Ojojoj...  Nazwałabym to "lekkim rockiem" czyli np. The black keys czy The pretty reckless, kiedyś kochałam The black eyed peas ale po ponownym złączeniu się zespołu ich kawałków typu "boom boom pow" jakoś nie trawię :<

3. Trudno mi to ocenić, może nie jest jakiś najlepszy ale ostatnio staram się regularnie dodawać posty (zauważyliście to?), może niedługo będzie też więcej tutoriali :)

4. Tak, czytam. Bardzo lubię kryminały a najlepiej połączenie kryminału z lekką nutą fantasy, alchemia i takie sprawy, po prostu uwielbiam takie książki! Niestety nie pamiętam tytułu ostatniej a była serio dobra ;(
jakby co to Bridget Jones nie pogardzę, właśnie skończyłam drugą część :P

5. Nieee, na prawdę bardzo, bardzo, bardzo, baaaaardzo lubię śpiewać ale nie umiem! Niestety, głupio ale nawet zaśpiewanie "Sto lat" bez fałszowania sprawia mi trudności.

6. Angry Birds, ale tylko czasem na facebooku, rzadko gram w inne gry.

7. Chętnie ale nie na zawsze, bardziej w formie wycieczki

8. ...
żenada
Najpierw się uśmiałam... koko koko euro spoko? - spoko...
ale potem, no ludzie ogarnijcie się!!!!!!

9. Facebook, youtube, deviantart, maile, różne blogi i zapytaj

10.  Nie powiedziałabym, że mam umysł ścisły ponieważ matmie mówię NIE, aczkolwiek polskiego (gdy nie jest on godziną wych. co zdarza się rzadko) też specjalnie nie lubię... No nie wiem, mimo wszystko chyba ścisły ale matmy pewnie będzie na koniec 2 :P

11. Chyba nie mam ideału, nie zastanawiałam się nad tym. Na pewno powinien być wyższy ode mnie i nie mieć żadnej słit grzyffki no i zabawny musi być ;)


Kogo taguję:
4. Justa.
8. Nemesis
9. Majka



Kurcze, teraz jakieś pytania jeszcze muszę napisać... Czuję, że będę się nad tym męczyć, że ho ho ;D Obiecuję, że postaram się aby nie były jakieś głupie ;)

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku, dlaczego?
3. Jaki jest twój ulubiony ciuch?
4. Co być chciała robić w życiu, co chciałabyś osiągnąć?
5. Co mogłabyś w sobie zmienić, ale brak ci czasu, odwagi czy motywacji?
6. Malujesz się?
7. Jesteś na coś chora? (okej... dziwne pytanie no ale dobra... chwila, ja sama to wymyśliłam... O.o)
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
9. Oglądasz kucyki? <my little pony>
10. Co sprawiło, że zaczęłaś lepić z modeliny?
11. jeju, skończyły mi się pomysły... Co robisz gdy kończą ci się pomysły?

No dobra, specjalnie fajne to nie są ale mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić odpowiadając na nie, a teraz DOBRANOC bo padam z nóg, kochani •◘○ aaaa nie wiedziałam, że można robić takie fane kształty!! ♦♣ ♠ ☺ ☻ ♥ <----- no to to wiedziałam :P

aaaale jazda, chce mis ię spaććććć
aaaaaaaaaaa
eeeeee
uuuuuuuuu
c daskdgf ;f wbiq
och
 chciałabym grać na pianinie

umiecie?
zawsze chciałam na czymś grać...

tata mnie uczył grać na gitarze a po prostu nie mogę, no nie mogę tak skoplikowanie układac tych palców
z drugiej strony to nie lubię moich palców...

znacznie bardziej lubię udawać Chopina u koleżanki, ona ma takie fajne podkłady muzyczne na pianiniue

 ale Kinga w ogóle jest fajna, ma miękkie dywany i w ogóle
aaaaaaaaaaa

pisałam, że chce mis ię spać?

o kurdem ja to jednak głupia jestem

po co to piszę gdy mogę iść spać?!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaooooooooo

dawno nie oglądałam kucyków
JESTEM ZŁYM CZŁOWIEKIEM

o kurde, to brzmi strasznie jak jest takie duże, iiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaappppppppppooooooooo



nie czytajcie tego błakam Was!

prawdę mówiąc zjadłabym sobie placki

mooooje głowa jest taka ciężka

dobra, idę spać zanim usunę to wszystko i będę się głowić po co to pisałam. pfffff


Pa, pa!



5 komentarzy:

  1. Zostałam otagowana!!! Dziękuję Agrafko:)


    Yyyyy... Miałaś może w nocy jakąś imprezę?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak ja oczywiscie tez tak myśle ;] ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, że zaglądasz na mojego bloga :* Ja oczywiście też tu zaglądam :)
    Pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za takie wyróżnienie ;) Ale niestety z braku czasu nie będę mogła przeprowadzić tego u siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie :*
    oczywiście za chwilę zabieram się za post :))

    Masz głupawkę hehe xD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)