niedziela, 22 kwietnia 2012

Nadgryzione ciacho

Hej ;)
Dziś mam dla was następne ciacho, tym razem trochę inne, bo ugryzione ;)
Okej, może nie jest jakieś super, ale był to rekord jeżeli chodzi o czas,
 samo ciacho (chodzi o lepienie, bez pieczenia) robiłam chyba ok. 15
 minut O.o Dla mnie to był szok, bo najczęściej bardzo długo lepie swoje
prace, najdłużej jest z tortami których robienie zajmuje mi zazwyczaj
ok. 3-4 godzin - ta faktura... :P





















Tylko jedno, najlepsze zdjęcie, przepraszam ale bardzo się spieszyłam ;(

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)