poniedziałek, 7 lipca 2014

Tutorial na ciasteczka wiatraczki z modeliny

Hej!
Cieszę się, że jednak większości kolczyki się podobały i chcieliście tutorial, tak więc wstawiam ;)

Potrzebujemy:
- kremowej modeliny
- modeliny koloru nadzienia (u mnie czerwona)
- fimo liquid (opcjonalnie, nadzienie można zrobić z samej modeliny)
- żółtej i jasnobrązowej suchej pasteli
- nożyka
- szczotki do butów/zębów

1. Z kremowej modeliny robimy placek i rozpłaszczamy go na mące, tak aby się nie przykleił.



2. Nożykiem wycinamy 2 kwadraty, nadajemy teksturę szczotką do butów/zębów.




3. Ścieramy suche pastele i nakładamy na modelinę pędzelkiem.



4. Nożykiem robimy nacięcia na początkach przekątnych.



5. Przygotowujemy polewę - czerwoną modelinę mieszamy z fimo liquid i dodajemy kawałki pociętej modeliny. Gotowy "krem" kładziemy na środek ciastek, możemy też położyć jakieś dodatki np. czerwone kulki jako wisienki itp.


6. Teraz delikatnie zaginamy rogi w stronę kremu...



Teraz tylko wkładamy szpilki, pieczemy i gotowe! :)






PS: W środę wyjeżdżam w góry, wrócę 19 lipca więc przez ten czas nie będę odpowiadać na komentarze. Dzisiaj i jutro będę pisać posty i przerobię resztę zdjęć więc notki będę publikować się automatycznie ;) Miłych wakacji!

11 komentarzy:

  1. Dzięki za tutorial, na pewno się przyda ;) A.Payne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny♥Może się przyda^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko będę mieć czas na modelinę to spróbuję je zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to! Muszę chyba zacząć sama zacząć lepić bo coraz bardziej mi się to podoba ;)
    A ja to w ogóle myślałam, że to taki kolor modeliny a to pastele suche :) A pastele suche to ja mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i przejrzysty tutorial :D Popraw tytuł posta bo jest "tuRorial" ;)

    Zapraszam do mnie! - Ptysiaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to takie trudne jak się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutorial superowy tylko wydaje mi się że za mocno cieniujesz modelinę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tutorial, wszystko ładnie pokazane ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tutorial, świetnie też wychodzą robione w ten sposób dwukolorowe wiatraczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)