poniedziałek, 11 listopada 2013

Kolczyki wz, wuzetki z modeliny

Witajcie!
Na początku chciałabym was przeprosić za to, że tak dawno nie było żadnego nowego postu. Nie będę Wam pisać, że to się poprawi itp, bo sama w to nie wierzę. W tym roku szkoła, chyba najbardziej daje się we znaki i raczej za dużo wolnego czasu nie mam. Na dodatek kompletnie straciłam wenę i chęć do lepienia. Mam nadzieję, że wraz z nadchodzącymi świętami wpadnie mi do głowy trochę pomysłów.


Chciałabym wam również podziękować na komentarze pod ostatnim postem. Szczególnie Anonimowi, który dał pomysł na tutorial na tartę i Snowdrop na drożdżówki, postaram się coś wykombinować :) Oczywiście komentarze z pomysłami na posty lub tutoriale możecie zostawiać pod każdą notką. No dobra, ogólnie nie lubię pisać, ale tak dawno tego nie robiłam... Przejdźmy do rzeczy :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać mini ciasta - wuzetki, jestem bardzo zadowolona z faktury, ale chyba trochę jest zepsułam przez to kakao na wierzchu '__'  Tak, definitywnie. Ale w porównaniu z poprzednimi i tak jest różnica :)






I te sprzed prawie 2 lat (brakuje 5 dni)


A i na pocieszenie dla początkujących wstawiam linka na posta z 2 komentarzami ;)
http://beartful.blogspot.com/2011/11/kolczyki-wz-ki.html



Wiecie co, dopiero teraz jak wreszcie napisałam tego posta zdałam sobie sprawę jaką przyjemność sprawia mi blogowanie. Dajcie znać co myślicie o kolczykach, do napisania!

Agrafka

22 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie. Różnica jest ogromna, ale moim zdaniem takie zdjęcia są motywujące - widać jakie postępy się robi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widać duuużą różnicę między tymi a tymi sprzed 2 lat! :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne♥Duża różnica ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są *.* A może tutorial na jakieś pudełeczko ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Niesamowita różnica, robisz ogromne postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. NIesamowita różnica :) Świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może tutorial na jakieś ciasteczka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zrób tutorial na świąteczne pierniczki mikołaja albo renifera? Życzę weny<33 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne ♥

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrób na coś świątecznego :D Łał, są śliczne ^^ Dopiero zaczęłam i liczę, że ktoś z odwiedzających tu spojrzy : http://ponisiek.pinger.pl/ C; Za każdy komentarz dziękuję i uśmiecham się ♥ Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne :) zapraszam do mnie http://modellinkowelovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne! Czekam na Twoje świąteczne wyroby. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że dałaś znak życia, bo tęskniłam za wpisem!:D
    Widac różnicę między poprzednimi wuzetkami a obecnymi, właściwie jest ona naprawdę duża! Te obecne wyglądają bardzo apetycznie, a ja uwielbiam to ciasto, więc..:D
    Ja chętnie zobaczę na Twoim blogu jakiś świąteczny tutorial, np. na pierniki, świąteczne motywy etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, widać ogromną zmianę i postęp w tworzeniu ^^ Bardzo ładne te wuzetki, chociaż muszę przyznać, że nigdy czegoś takiego nie jadłam :I

    OdpowiedzUsuń
  15. Te Wz są piękne! Sama robiłam podobne na blogu, ale nie są takie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są. :D Bardzo realistyczne. Widać, że przez te dwa lata dużo się nauczyłaś. :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję! W zasadzie to miałam już nie odpowiadać na nominacje, ale z tego co widzę pytania nie ograniczają się do "jaki masz kolor włosów" czy "czy lubisz żelki", więc chyba 2 post nie zaszkodzi :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)