czwartek, 29 sierpnia 2013

Pavlova - przepis idealny :)

Hej! Muszę się wam przyznać, że jestem przeszczęśliwa, bo pierwszy raz w życiu na prawdę wyszła mi Pavlova :) Przedtem zawsze jej coś brakowało, niby była dobra, ale nigdy nie chciała odkleić się od pergaminu i zazwyczaj nie wychodziła biała tylko lekko brązowa. Na dodatek szybko miękła, często nie była z wierzchu aż tak chrupiąca... Jeśli też pieczecie bezy, to wiecie jak to jest :P

Przepis jest z bloga: http://whiteplate.blogspot.com/2013/08/tort-bezowy-z-kremem-karmelowym-i.html Nigdy wcześniej nie ubijałam białek w kąpieli wodnej, widocznie to + długie pieczenie to klucz do sukcesu :P Tak dla wyjaśnienia, przepis jest na torcik bezowy, ale ja jako kremu użyłam ubitej śmietany i owoców więc zrobiła się Pavlova ;)









Następnym razem pewnie spróbuję też trochę dłużej ją ubijać, 
aby była sztywniejsza i zarazem wyższa :)

Jak tam u was trwają przygotowania do szkoły? Ja tam ciągle nie mogę się zabrać żeby kupić chociaż 1 zeszyt...

Do napisania :)

19 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Ja tak samo - nie mogę się zabrać za kupienie zeszytów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam się głodna... Zjadłabym taką Pavlowe.
    Ja do szkoły już jestem przygotowana, choć zakupy były nieco przykre... Wakacje szybko zleciały ^^
    Pozdrawiam
    kolorpwe-papugi.blogspot.com
    (przepraszam za spam, ale dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to pysznie, muszę kiedys skorzystać z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh.. zjadłoby się taką :) Ja dopiero jutro bd kupować te artykuły szkolne, książki już mam B-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudnie i pysznie ♥♥ Ja mam prawie wszystko ,tylko czekam na książkę do angielskiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nie masz jeszcze niczego??? pozdro, szkoła za dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 3 dokładniej ;) U mnie i tak zawsze pierwszych kilka dni to sprawy organizacyjne. Po za tym nie mam tak dużo do kupienia, bo niektóre zeszyty będę kontynuować z zeszłego roku.

      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Tyle tu wstawiasz pyszności, a ja nie nadążam z pieczeniem ^^ Kolejne ciasto ustawia się w kolejce na mojej liście ,,muszę to upiec!''.
    Ja też cały czas się zbieram, żeby pojechać po te zeszyty i jeszcze ich nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zrobiłam się głodna ;) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy takiego ciasta nie robiłąm i pewnie nie zrobie- ale jedłam i jest godne uwagi! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ apetycznie to wygląda <3

    Hah, ja potrzebuję na cały rok szkolny tylko 7 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie <3

    niikablog.blogspot.com | nowa notka c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj kawałek! Pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda cudnie <3

    A o szkole szkoda gadać... ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, tak to wygląda, że chyba zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wygląda! : ) + Jadłam dziś tort z malinami i borówkami. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)