sobota, 10 sierpnia 2013

Kolczyki papugi

Hej :) Dzisiaj wreszcie coś z modeliny, czyli moja interpretacja papug. Najpierw miały być realistyczne, nawet rozrysowałam sobie wszystkie szczegóły, ale stwierdziłam, że dodając ogon i łapki raczej wszystko zepsuje :P Gotowe ptaki nie mogą więc siedzieć na gałęziach i prawdopodobnie dość trudno byłoby mi latać bez ogona, bo to chyba sternik (no dobra, nie znam się, ale zawsze mi się wydawało, że jest on bardzo potrzebny).





Moje profesjonalne studio fotograficzne, czyli suszarka do ubrań i kartka papieru :P




W Wawie wreszcie była burza! Ach, można już oddychać normalnym powietrzem i wyjść na rolki :)

39 komentarzy:

  1. Jakie śliczne ♥ też mi się wydaję, że trudno byłoby im latać bez ogonka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, bardzo szczegółowe i dopracowane- i pomysłowe przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Papugi <3 Masz talent :D

    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszły ;) Papuga bez ogonka miałaby ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły prześlicznie :) Papugi to taki wdzięczny motyw a jakoś nigdy ich nie próbowałam lepić... Twoje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne papużki. A raczej niepełnosprawne papużki. ;P
    Też miałam lepić je, ale brakło mi modeliny. :X
    Moje profesjonalne studio to parapet, tło i element doświetlający. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze robiłam zdjęcia, ale okazało się, że na balkonie jest tak jasno, że już nie muszę ich przerabiać (oprócz kadrowania i napisu) ;)

      Usuń
  7. Więc nie tylko ja jestem rolkomaniaczką ;D
    Papużki są świetne, bardzo ładne kolory. Ja też robię zdjęcia w ,,nietypowych" miejscach ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, bardzo ładne papużki, podobają mi się też te kolory ;)
    Miejsce nie ważne, liczy się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają poprostu BOSKO *.*

    Miło mi będzie jeśli skomentujesz mojego bloga, lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o obserwowanie to przeczytaj "uwaga" na pasku bocznym ;)

      Usuń
  10. U mnie w Poznaniu tez w miarę :-). A papużki prze prze przepiekne!!! przesliczne!!!! Fajnie jakbys tutorialem się podzieliła :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie robiłam zdjęć przy lepieniu więc raczej nie będzie tutorialu ;(

      Usuń
    2. Szkoda....moze innym razem? Fajnie jakbys teraz dała na cos tutorial :-)

      Usuń
    3. Jak następnym razem będę coś lepić to na pewno nie zapomnę o zdjęciach :)

      Usuń
  11. Papugi bez ogona i łapek jakoś dadzą radę :) nadrabiają wyglądem. Są przepiękne. Podziwiam studio fotograficzne. Grunt to sobie radzić w każdej sytuacji. Ja mam zawsze problem ze zdjęciami, są za ciemne albo nieostre. A Twoje są idealne. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te papugi ! każda kolejna rzecz w twoim wykonaniu coraz bardziej mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te papugi, mają nieziemskie kolory. A studio fotograficzne idealne - bardzo pomysłowe. :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  14. Są urocze, śliczne, piękne... i wiele, wiele innych epitetów ;) Bardzo mi się podobają ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam cieplutko :) Już wcześniej pisałam o tym, że nie widać moich blogów i w zakładce "o mnie" musiałam podać do nich linki. Chciałabym jednak znowu mieć stare ustawienia bloggera, bez google. Mogłabyś mi z tym pomóc? Bo w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    Będę wdzięczna ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem jak i czy w ogóle można to cofnąć, sama nigdy nie miałam google+ więc trudno mi pomóc :(

      Usuń
  16. Śliczne!
    Pozdrowienia od Redakcji Srebrnej Agrafki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) piękne :) w sam raz na tropikalne, kolorowe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne:)(i masz racje nogi by popsuły efekt,a tak jest pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, jakie śliczne *.*
    No i podziwiam profesjonalne studio fotograficzne, zdjęcia wychodzą naprawdę bardzo fajnie ;) Suszarka dobra na wszystko ;)
    U mnie burzy nie było od początku wakacji O.O

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award:
    http://truemess.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html ZAPRASZAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze kolczyki! :D ogólnie, bardzo ładny i ciekawy blog, gratuluję kreatywności:)
    Zapraszam na swojego bloga http://day-dreamin-g.blogspot.com/, mam nadzieję, że Ci się spodoba, kto wie, może znajdziesz jakąś inspirację do tworzenia kolejnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczneeee <3 zapraszam do siebie http://lovelyminiatures.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)