sobota, 15 grudnia 2012

Kolorowe ciacho z modeliny

19 komentarzy:

  1. Ślicznie :)
    Tylko troszeczkę widać liquid :P
    Hmm... Przerwa ze świątecznymi wyrobami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie troszeczkę ;)
      Jutro na pewno następny świąteczny post, ale raczej nie modelinowy

      Usuń
  2. A może zrobisz np. Myszke Miki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, takie realistyczne. jakiś czas temu sama piekłam takie prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wygląda prawie jak prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ciacha, np. z M&M' sami ;) To Twoje wygląda jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper ciacho :D A po co liquid używałaś? Chciałaś przykleić te kolorowe cukierki? Srx, że tak wypytuję :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo całe ciacho się nie wyglądało zbyt ładnie, i potem je jeszcze zepsułam igłą, nie chciałam, żeby te m&m'sy miały fakturę, ale nie mogłam jej zmienić bo zepsułabym ciastko, więc użyłam liquidu ale nie miałam wykałaczki a z tubki zaczęło wyciekać i dlatego je widać na ciastku :)

      Usuń
    2. Aaaa, rozumiem :/ Zdarza się, następnym razem będzie lepiej ;) Ale i tak nie wygląda jakoś straasznie :)

      Usuń
  7. Smakowite!
    Powiem szczerze że te kolorowe "cosie" przypominają mi kamienie szlachetne
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, jak zawsze z resztą ! ^^


    Zapraszam na nowy post <3
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie prace . ♥ haha xD .
    swiat-z-cukru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kartka : )
    i ciasteczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Można uznać te kolorowe coś za galaretkę ;D Ciekawe jak by takie ciacho z galaretką smakowało...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :3 jak prawdziwe ♥
    może wpadniesz do mnie?:D lime-clay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalne, takie kolorowe. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)