piątek, 10 sierpnia 2012

Zabawa zakończona!

Hej!
Chciałam tylko ogłosić, że jak widzicie jest już dawno po magicznej liczbie, a szczęściarka której udało najszybciej się ją złapać to:

Olikasa

Serdeczne gratulacje! Czekam na przysłanie pełnego adresu na maila ;)

Ps. Chciałam też wspomnieć o Kasi która również złapała magiczną liczbę jednak Olikasa wyprzedziła ją o...  1 minutę! No w zasadzie to trzy, bo w jednym mailu nie było zdjęcia :P


Pps. WOW! Bijecie rekordy! Wczoraj odwiedziliście bloga 696 razy! To przejdzie do historii :P



12 komentarzy:

  1. Eh szkoda nie mam szczęścia do konkursów i rozdań :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierze .. Udało mi się , ja nie mam wcale szczęścia do wygrywania :)
    Bardzo dziękuję, już wysyłam pełny adres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może następnym razem się uda :)
    było blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje Olikasa!!!
    PS. ZAPRASZAM NA MOJE CANDY !!! tyijajestesmyhappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Mam prośbę do ciebie Agrafka. Czy mogła byś zrobić tutorial jak zrobić takie cytrynki jak na tym zdjęciu? --> http://beartful.blogspot.com/2012/04/cytrynowo-czekoladowe-muffiny.html
    Z góry dzięki. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety muszę cię zmartwić bo te cytrynki były kupione :/ Ja sama nie umiem takich robić, próbowałam z pomarańczkami ale średnio mi to wychodziło... ale jest dużo tutoriali w necie ;)

      wpisz lemon cane tutorial lub coś takiego w youtube lub deviantartcie ;)

      Usuń
  6. Dobra. Poszukam,z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)