niedziela, 8 grudnia 2013

Świąteczna kartka z aniołkiem - tutorial iris folding

Hej!
Dzisiaj chciałabym wam pokazać następną swiąteczną kartkę wykonaną techniką iris folding + krótki tutorial. Cieszę się też, że spodobały się wam świąteczne zmiany. Co prawda tło miało być prowizoryczne, dopóki nie znajdę czegoś innego, ale chyba zostanie :)




1. Potrzebujemy papier do prezentów lub inny kolorowy


 2. Rysujemy na nim ok. 1.5 -3cm odstępy w zależności od grubości pasków na szablonie. Zaznaczamy również ich długość (ok 8cm) i rysujemy poziomą linię



3. Przechodzimy do cięcia pasków, najlepiej najpierw pionowe nacięcia, a potem jedno poziome






3. W internecie znajdujemy szablon, drukujemy, wycinamy, odrysowujemy na kartce i znowu wycinamy.




4. Szablon przyklejamy na kartkę i kładziemy na nim wyciętego z kartki aniołka. Można też przyczepić rogi kartki taśmą klejącą, wtedy lepiej się trzyma.



5. Teraz składamy wszystkie paski na pół i zaczynamy naklejać na kartkę używając taśmy klejącej.


6. W zasadzie, chodzi o to, żeby pierwszy pasek przyklejać tam gdzie "1" drugi tam gdzie "2" itd, ale akurat w tym szblonie zrobiłam trochę inaczej i zrezygnowałam z 2, 3 i 4. Tak powinno to wyglądać na koniec:


7. Teraz tylko przekręcamy kartkę...

6. i naklejamy na drugą, techniczną


Gotowe :)









Niestety nie obyło się bez ofiar:





Mam nadzieję, że kartka wam się podobała i życzę dotrwania do przerwy świątecznej :)

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. :D Myślałam, że to bardziej skomplikowane. :O
    Tło niech zostanie. Jest urocze. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej technice, ale daje piękny efekt- kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ^^ Zrobię taką na Święta może komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!
    Czy taka praca jest czasochłonna? :3
    PS: Czy tylko mi nie odtwarza "Last Christmas" na blogu (playlista) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi normalnie odtwarza :)

      Usuń
    2. To zależy od grubości pasków, ten wzór robi się dość szybko, ale ostatnio zrobiłam kartkę z dwa razy węższymi paskami i wtedy praca zajmuje dość dużo czasu. Mnie się odtwarza ;)

      Usuń
  6. Piękna ! A muzyka wprowadza w nastrój świąteczny ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :33 Z pewnością spróbuję i może efekt opublikuję na blogu :) Oczywiście z dedykacją dla Ciebie :*
    Przy Twoich świątecznych piosenkach przypomniałam sobie, że już rok wchodzę na Twojego bloga :O Kiedy zaczęłam tu zaglądać, nawet nie miałam jeszcze bloga heeh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka i wspaniały tutorial! Uwielbiam twojego bloga, jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki że piszę to tutaj ale mam takie pytanko. W czym trzymasz liqid? I gdzie to można kupić? Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)