poniedziałek, 2 września 2013

Orkiszowa tarta z brzoskwiniami z Moich Wypieków

Hej, jak tam po rozpoczęciu roku? Widać pogoda zmieniła się wraz z nastrojami większości uczniów :P Na poprawę humoru polecam orkiszową tartę z brzoskwiniami.

Chyba pierwszy raz prezentuję na blogu coś, co mogą zjeść osoby które dbają o linię. Dzięki spodzie z mąki orkiszowej i owocom wydaje mi się, że jest dość zdrowe :) Swoją drogą nigdy wcześniej nie piekłam nic z innej mąki niż z pszennej, stanowi to dla mnie wielką zagadkę bo orkiszowe wypieki zagoszczą u mnie na stałe! Wczoraj zrobiłam prezentowane już na blogu ciasteczka muesli, po zamianie mąki są jeszcze lepsze :) http://beartful.blogspot.com/2012/05/ciasteczka-owsiane-z-muesli.html


Przepis na tartę: http://www.mojewypieki.com/przepis/orkiszowa-tarta-z-brzoskwiniami-i-cynamonem

U mnie brzoskwinie wyglądają są trochę ciemniejsze, to dlatego, że dodałam więcej brązowego cukru i cynamonu :)





9 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaku ;)

    A nawet ok, jestem nawet zadowolona z planu. ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie ciągle chce mi się jeść! Zjadłabym taką tartę... Wygląda świetnie ^^
    kolorowepapugi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, extra post ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. NA początku myślałąm że to pizza xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie jadłam nic ,,orkiszowego''... Ale ta tarta wygląda bardzo apetycznie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąka razowa jest zdrowsza od białej, bo ma więcej mikroelementów, ale wiadomo, że wszystko traci sens, jeśli w składzie jest cukier lub sypniemy ją solidną warstwą pudru :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)