wtorek, 9 października 2012

Zabawa

Dziękuję Mazu-mazu :)

1. Ulubione filmy?
Muszę się przyznać, że nie jestem jakimś filmowym maniakiem. Lubię większość filmów science fiction, trzeba sobie będzie w końcu zrobić maraton gwiezdnych wojen... No i Bridget oczywiście :)

2. Co cię najbardziej denerwuje w facebooku?
Chyba nic, łańcuszków nie trawię ale za bardzo mnie nie denerwują

3. Od jakiego czasu lepisz z modeliny? (jeśli lepisz) Używasz foremek?
Od...1,5 roku, czyli od gwiazdki dwa lata temu... Nie, chwila, to bez sensu. Załóżmy, że od stycznia 2011. Tak, do spodu babeczek.

4. Ogarniasz chemię?
Tak, czasami czegoś nie umiem ale w sumie, myślałam, że to większe zło

5. Co myślisz na temat Harry'ego Pottera?
Podziwiam J.K Rowling za pomysł, osobiście (Miona, Lily - nie bijcie mnie :( ) nie czytałam nigdy książek, kiedyś na pewno muszę to zrobić, ale zawsze kiedy mam się za to zabrać, albo jest nowa lektura w szkole, albo czytam inną książkę, albo przypomina mi się o Sherlocku (yeah, zostało mi dokładnie 999 stron większych od kartki A4 do przeczytania).


Tak, wiem, odpowiedzi bardzo wyczerpujące...

Taguję:

6 komentarzy:

  1. Przeczytałam komentarz :) Dziękuję za ciepłe słowa :) Na pytanka za chwilę odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za otagowanie :)
    Tak spytam, to o Sherlocku to o co chodzi? Wybacz, ale osobiście jestem wielką fanką przygód Holmes'a... ciekawość mnie zżera ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką książkę ze zbiorem wszystkich opowiadań i nowel, w zasadzie to księgę ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No to nie jesteś jedyna *.*
      Mam w domu prawie wszystko, ale porozbijane na części, zbiory opowiadań itd... Ciężko to ogarnąć :)

      Usuń
  4. Kobieto, jestes genialna :D Od wczoraj czytam Twojego bloga bez przerwy i wreszcie natknęłam się na kogoś, kto pięknie tworzy i robi świetne tutoriale. Dzięki Tobie lece dzisiaj po modeline [niestety nie fimo, biedna ja xD] i może liquid aby wreszcie coś stworzyć... Obserwuję oczywiście!! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)