poniedziałek, 26 marca 2012

DIY - króliczek z origami

Hej
Stwierdziłam, że oprócz modelinowych tutoriali będą się też pojawiać instrukcje na inne rzeczy więc robię na nie oddzielną etykietę "DIY" żeby się nie mieszało :P Taki króliczek może być też pomysłem na święta ;)

PS: Mam nadzieję, że będziecie wiedzieli o co chodzi bez napisów, tam gdzie są usta to chodzi o to aby nadmuchać ;D
PPS: A wy w ogóle lubicie origami i inne papierowe hand made?

Na naszych oczach rodzi się prawdziwa miłość! ♥

7 komentarzy:

  1. Super, ja uwielbiam robić "cuda z papieru" hehe...
    mam pytanie: co zrobić żeby łwdnie wyszly zdjęcia przez ten program?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co chcesz zrobić, to logiczne, że jak rozjaśnić to klikasz "Rozświetlenie" lub "Jasność, kolor", no a jak ostrość to np "Wyostrz", wszystko masz podpisane ;P

      Usuń
  2. Super.. lubię takie pierdółki .. chyba zrobię.
    Zapraszam też do mnie. Dzisiaj założyłam i też właśnie robię tam takie różne ozdoby z papieru :
    artystyczna-duszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)