wtorek, 21 lutego 2012

Następne przesyłka, następna foremka i... następne rozczarowanie.

Dziś doszła paczuszka z allegro :> Ucieszyłam się jak nie wiem bo zamawiałam foremkę 3 lutego więc jednak trochę czekałam... Niestety, znowu się rozczarowałam! Foremka była zrobiona strasznie niechlujnie, rozumiem, że sprzedawca robi ich dużo ale chyba można umiejętnie włożyć i wyjąc przedmiot ze specjalnej masy -.-  Chyba zaryzykuję i zamówię jakąś cholerną foremkę z Hong Kongu, zapłacę 30zł za przesyłkę i będę czekać na nią dwa miesiące.... ;/ A jeśli chodzi o sztuczny cukier to jest trochę podobny do piasku kwarcowego ale jest kulisty, jak przezroczysto-mleczny bulion...








Jak widzicie, ani kształt ani napis nie jest... fajny?!

Tu poprawiłam trochę igłą.

39 komentarzy:

  1. sklepik dla was polecam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam kilka razy, za czasów gdy były tylko te stare, twarde :/ Ogólnie miałam dość duże nieprzyjemności z Michuzią ale może jeszcze coś kupię

      Usuń
  2. Spotkałam się na allegro i na blogu pewnej znanej dziewczyny ...
    (nie , nie SweetMuffins) , która sprzedaje takie foremki i ma taką samą foremkę i tez jest tak nieestetyczna że aż szkoda gadać .. Ja za coś takiego wystawiłabym negatyw ... Nie martw się , może znajdziesz jakąś porządną foremkę w okazyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;) Widać, jest jeszcze więcej takich sprzedawców :/ PS: Ja właśnie od sweetmuffins kupowałam :(

      Usuń
    2. Właśnie po dodaniu komentarza się zorientowałam .. OOj tak .. najczęściej to są właśnie nastolatki ..

      Usuń
  3. A jak sprawdziłą sie 2 wysłana foremka? Którą wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, dostałam jedną foremkę, tyle zamawiałam.
      Chodzi o tą wcześniejszą? Sorry, jestem lekko nieogarnięta ;)

      Usuń
  4. Faktycznie bardzo niestaranna.. Ja kiedyś dostałam 6 kostek przeterminowanej, kruchej i twardej Sculpey :|.
    Jeśli chodzi o same gotowe foremki, to jakoś nie jestem do nich przekonana. Niby wszystko wychodzi szybko i idealnie,
    ale to już nie własna praca. Po za tym własne foremki z modeliny dają dużo radości :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko trzeba mieć z czegoś odbijać i specjalną masę. Właśnie zastanawiam się nad jej kupnem, zobaczymy ;)

      Usuń
  5. oo przykro ;< u mnie na szczęście gdy zamawiałam foremki (2) to przynajmniej jedna była dobra (duga była niezbyt estetycznie wykonana ;<), więc znam ten ból ;<
    no miejmy nadzieje aby twój następny zakup był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wolę robić sama... przynajmniej wiem, że coś jest zrobione porządnie. A jej widać tylko na kasie zależało... możesz żądać zwrotu pieniędzy masz do tego prawo 7dni od zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wole sobie sama foremke zrobic ^ ^ a na twoim miejscu wystawiłabym negatywny komentarz sprzedającemu...

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejka ; cc dużo zapłaciłaś ? ja tak samo jak natalaa09 sama robię foremki : D

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra (która ma 6 lat) zrobiłaby lepszą foremkę. Odeślij to badziewie i zarządaj zwrotu kasy- należy ci się :/

    OdpowiedzUsuń
  10. wystaw negatywa i będzie dobrze niech się nauczą.;p

    OdpowiedzUsuń
  11. to faktycznie nie fajnie :/
    ja też zamawialam u niej tą samą foremkę , ale jest trochę lepsza.!
    Wystaw negatywa i proś się o zwrot kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka beznadziejna ! popieram dziewczyny na górze, wystaw negatywa i możesz się prosić o zwrot pieniędzy... lepszą zrobiłabym w nocy i z zawiązanymi rękami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wszystkich: Widzę, że większość robi, gdzie kupujecie tą masę? Na ebay'u i etsy są drogie i jeszcze ta wysyłka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są są drogie, ale warto. lepiej wydać kasę na coś porządnego niż marnować właśnie na takie buble :/
      pozatym możesz zawsze dołączyć do zamówienia. grupowo przesyłka wychodzi taniej, a CZASAMI można trafić na gratisik :)

      też sama robię foremki, ale tylko dla siebie, raz-wzory są oryginalne i niepowtarzalne a dwa- jak foremka mi nie wyjdzie to pretesje mam tylko do siebie :)

      Usuń
  14. odpiszę foremkę kupowałam u tej samej dziewczyny co ty :P
    wychodzi nawet nawet ale też brzydko ;/
    a masę kupuję u Michuzi na sklepikdlawas. ma dosyc tanio i ostatnio narobiłam duużo foremek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, najgorsze jest to,że najczęściej to moi klienci- nie muszę mówić w jakim celu kupujący. Potem już człowiekowi nie chce się odpowiadać na e-meile z prośbą o pomoc w tworzeniu z modeliny.
    Każde zamówienie ( adres i dane osobowe) jest przeze mnie 4 razy zapisywane- w notes z zamówieniami,rachunek uproszczony,kopertę i książkę nadawczą. Nie sposób nie zapamiętać danych i nie skojarzyć ich potem z osobami wystawiającymi w innych miejscach.
    Pozdrawiam Piecyk

    a foremka - porażka. Zwróć to badziewie albo spal,zakop 2 m pod ziemią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja co prawda posiadam 3 kupne foremki a sama robię z ... kleju na gorąco ! Tak tak , wiem porażka , ale nie sprzedaję ich . Mam je wyłącznie dla siebie .. Musisz po prostu nalać na najlepiej tekturę ( by foremka była twarda ) klej na gorąco i odcisnąć jakiś wzór . Po 5-10 minutach wyjmujesz wzór i odcinasz z tekturą by była sztywna .Najlepiej przed włożeniem foremki w klej , obtoczyć ją w np. wodzie z płynnym mydłem by odkleiła się od kleju . Wiem , że to nieestetyczne no ale skoro tylko ja z tego korzystam mam dla siebie to czemu nie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysł, a taki klej nie jest płynny? w sesnie, nie wyleje się z tekturki? muszę spróbować ale na razie z kasą krucho ;(

      Usuń
    2. Nie jest :) Klej na gorąco jest dość tani pistolet ok. 8 zł - klej (wkład) 1 zł Chyba dziś zrobie tutorial na niego :)

      Usuń
    3. super, czekam ;D Bo jak kiedyś w szkole robiliśmy takie stroiki to on był płynny i tak się ciągnął ale może to zależy od wkładu ;)

      Usuń
    4. owszem on się ciągnie ale jak zrobisz kółko z kleju
      (po prostu naciskasz spust i czekasz aż zrobi się koło a potem tą ciągnącą się nitkę nawijasz na ołówek np. :)

      Usuń
    5. http://modelinoweikolorowe.blogspot.com/2012/02/tutorial-na-foremke-z-kleju-na-goraco.html Agrafko proszę :D TUTORIAL NA FOREMKĘ Z KLEJU :)

      Usuń
  17. zamawiałam od tej samej osoby. Foremka była nawet , nawet , ale liquid był tak zapakowany ,że masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja widziałam identyczną tutaj : http://allegro.pl/foremka-do-modeliny-ciasteczko-cookie-i2157472565.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie podoba, ale kupowałam u SweetMuffins ;)

      Usuń
  19. jasne nie ma co, wystaw nieprzychylny komentarz, chociaż tyle możesz zrobić. zapraszam do mnie:
    http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest jakieś w opór paskudne;/ serio, współczuję. ja na szczęście już sobie kupiłam własną masę do foremek, chociaż faktycznie jest droga. Jednak jak mi się skończy to na 100% kupię drugą, bo jest super! Bardzo wydajna, mam tych foremek dziesiątki, a nie wykorzystałam nawet połowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze, wyjątkowo nieudana...ja też się nacięłam kilka razy i obecnie poszukuję masy do foremek, ale nie tej z allegro.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. niestety nie pamiętam :(
      razem pewnie ok. 15zł

      Usuń
  23. Opłaca się kupować ten sztuczny cukier? Fajnie wygląda na wyrobach?

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze to nie polecam, wygląda nawet okej, ale po prostu nie ja cukier ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)