czwartek, 12 stycznia 2012

Pralinka

Efekty z tutorialu na dole :)




7 komentarzy:

  1. Mimo tego, ze kawa jest dla mnie czymś niesmacznym to wygląda przepysznie i estetycznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak dla mnie to to w ogóle nie przypomina praliny, no i... czy to jest ładne???

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba; DD Pozdro dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. AGRAFKA?!!!!! Czy to ty?!!!!! Ja tu wchodzę sobie na czyjegoś bloga myślę: "uuuu, trzeba będzie napisać w komentarzu, że tu ktoś kopiuje, bo normalnie jak ręczny chaos" no i ja taka skapnięta AGRAFKO JEZU GDZIEŚ TY KOCHANA BYŁA! Wyjezdzasz gdzies na ferie, moglybyśmy się spotakac!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, żyję żyję, tylko jakoś ostatnio ani weny nie ma ani czasu.. takie ,,zimowe" lenistwo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nemezis - tak, pisałam ci na blogu, że założyłam nowego ale ty nie odpowiadałaś! I komentowałam ciągle twój blog, ten o przepisach. Myślałam, że już dawno się skapnęłaś...

    Bell - u mnie się ferie w sobotę zaczynają ale mam nadzieję, że pogoda nie zadziała na mnie w ten zły sposób :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)