niedziela, 16 marca 2014

Tutorial na pizzę z modeliny

Hej! Co u was słychać? Mnie ostatnia pogoda totalnie odebrała siły :(
Było tak pięknie... Świeciło słońce, można było chodzić w rajstopach i 
wszystko się zepsuło. Cóż, pociesza mnie nadchodząca wiosna ;)

Chociaż nie, wraz z wiosną przychodzą egzaminy... O zgrozo.

Tym jakże optymistycznym akcentem, oficjalnie zapraszam was na następny tutorial :)
A i przy okazji chciałabym wam baaaaardzo podziękować za komentarze pod ostatnim postem!


Z kremowej modeliny lepimy kulkę.


 Mocno spłaszczamy.


 Zaginamy modelinę do środka.


 Łączymy z dnem, najlepiej wykałaczką lub np. końcówką pędzla.


 Dodajemy fakturę szczotką do butów lub do zębów.



Przy użyciu suchej pasteli dodajemy kolor, tylko na brzegach.


 Kładziemy do środka kółko z białej modeliny.


Dodajemy trochę faktury.


 Mieszamy modelinę z fimo liquid, wylewamy na spód.


 Mieszamy brązową modelinę z czerwoną.



Formujemy koła.


 Dociskamy do papieru ściernego lub szczotki do butów/zębów.


 Kładziemy na pizzę.


 Żółtą modelinę rozpłaszczamy i wycinamy równoramienne trapezy, kładziemy na pizzie.
Możemy też użyć innych dodatków, ja zrobiłam pieczarki. Wystarczy wyciąć dany kształt
w modelinie. 


Jeśli chcecie mieć efekt zmieszanych serów (mozzarelli) możecie na górę nałożyć trochę
białej polewy.


 Możecie też zetrzeć trochę suchej pasteli, która będzie udawać przyprawy.



Gotowe! :)






Mam nadzieję, że tutorial się wam spodobał. Pierwszy raz robiłam pizzę takim sposobem, wyszła tak trochę "artystycznie" - przez tą roztopioną mozzarellę :P
Zawsze jestem wdzięczna za wszystkie pomysły na instrukcje, choć w najbliższym czasie raczej nie będę mogła ich zrealizować, tak, wiem, to bardzo was motywuje, żeby je pisać (ale nie martwcie się, ja sobie wszystko zapisuję)

Miłego nadchodzącego tygodnia!
Agrafka :)

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie jaki to nr modeliny ten kremowy ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest super ! :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Uwielbiam twojego bloga. Zrob tutorial na angry birds.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tutek! Mnie się efekt "artystyczny" podoba:D Trochę wcześnie ale życzę powodzenia na egzaminach!♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudoowne! Szkoda, że tak niewiele ludzi wstawia takie świetne tutoriale.. :D
    Aż chce się zjeść :D Naprawdę massz wielki talent :D
    Pozdrawiam!

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest świetna ,ale na pewno by taka mi nie wyszła xd


    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tutorial :). Właśnie uświadomiłam sobie, że są dziasiątki sposobów na robienie pizzy :D. Ja robie zupełnie inaczej :). Zapraszam niedługo do mnie "na pizzę" :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! W końcu chciałabym zacząć robić coś z modeliny, bo nigdy nie próbowałam :-( Ale twoje tutoriale są tak inspirujące, że w ten weekend muszę coś ulepić!
    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też ta pogoda załamała :c
    Świetny tutorial, ale nie dam rady takiego czegoś ulepić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tutorial! ;)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutorial świetny ale zdjęcia są zbyt zamazane i nie wygląda to za dobrze. ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, pizza jak "żywa"! A jakim klejem przyklejasz do bazy pierścionka, żeby nie odleciało?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)