wtorek, 14 stycznia 2014

Tiramisu brownie

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym wam pokazać  mój ostatni "prawdziwy" wypiek - połączenie brownie i tiramisu. Polega to na tym, że robimy ciasto na brownie, oraz krem do tiramisu, przekładamy i pieczemy razem. Niestety u mnie przepis średnio się sprawdził :/ Cała masa z mascarpone opadła na dół, więc na górze było zwykłe brownie, a na dole tłusta, kawowa masa. W smaku było nawet okej (przynajmniej mi spakowało bo lubię czekoladę i kawę ;)), ale całość miała wyjść inaczej. 

Mimo to, że na razie wypróbowałam 2 przepisy i średnio się u mnie sprawdziły, nadal oczywiście będę piec z nową książką. To trochę dziwne, bo akurat te przepisy które wybierałam ze strony Moich Wypieków zawsze się u mnie sprawdzały ;)

Przynajmniej ładnie wygląda :P






Przepis pochodzi z książki Moje Wypieki i Desery oraz strony MojeWypieki.pl http://www.mojewypieki.com/przepis/tiramisu-brownies

11 komentarzy:

  1. Mniamm *.*

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ciekawy przepis. Uwielbiam tiramisu, brownie jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale jestem pewna, że połączenie tych dwóch jest cudowne :)
    Pięknie to wygląda.
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wygląda :)

    Kliknęłabyś w banner na moim blogu po prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis też muszę wypróbować:) Rzeczywiście wygląda pysznie, myślę ,że następnym razem wyjdzie takie jak chciałaś, a przynajmniej trzymam za to kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny na liście ,,do upieczenia" ^^ Wygląda naprawdę pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca się udało, ale i tak wygląda smakowicie. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam,mniam,mniam wygloda pysznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, przymierzałam się do upieczenia go. Teraz przynajmniej mam sprawdzony przepis, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)