sobota, 26 stycznia 2013

Płaska babeczka z modeliny.

Chyba trochę was nie potrzebnie zamartwiałam, że tak długo nie będzie postów... Wczoraj jednak coś ulepiłam i tak ja prosiliście będzie tutorial na płaską babeczkę :) Na razie wstawiam tylko efekt, bo jeszcze nie poskładałam tutorialu ale na pewno w tym tygodniu się pojawi, jeśli wszystko wypali z planowanymi postami ;)

PS: Wow! Już drugi raz użyłam bulionu, którego kupiłam ponad 1,5 roku temu, pobijam rekordy!

PPS: Chciałabym życzyć wszystkim, udanych ferii! 
* *    *   *        *  *    *         *   *    *   *    *    *
  *     *   *     *         *          *       *           *   *  

* *    *   *        *  *    *         *   *    *   *    *    *
   *    *   *     *         *          *       *           *   *  

* *    *   *        *  *    *         *   *    *   *    *    *
   *    *   *     *         *          *       *           *   *  



<wiem, że już dawno się zaczęły, ale uświadomiłam sobie o życzeniach dopiero kiedy ja mam wolne :P>

nawet śnieg mi się nie udał, śnieżny fail agrafki :(

PPPS: Jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie do 2 lutego, więc wszystkie zamówienia ze srebrnej agrafki będą opóźnione o tydzień :/



33 komentarze:

  1. Jakaaa fajna :D Ja bym tylko do pełnej fantastyczności zróżnicowała spód i ciasto . Ale i tak jest super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw miało tak być, ale okazało się, że różowa modelina jest cała brudna od jakichś paproszków więc musiałam coś szybko wymyślić :P

      Usuń
  2. Świetna ;) Ta polewa .. ;) ej tam jest bulion? czy mi się zdaje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta babeczka wygląda przesłodko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodka , śliczna polewa z bulionem :3 :D
    Podziękowania <-------------- candy-creator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Czekam z niecierpliwością na tutorial ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie. :D
    Ehh, mi do ferii jeszcze daleko. ;/
    Tutorial dobra rzecz, poczekam na niego, a nóż mi się przyda. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie!
    Fajnie, że spód nie jest jakiś kolorowy, bo już mi się to przeżarło :D
    Idealna po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest naprawdę śliczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, cudna, cudnaa. Wspaniałych ferii życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekan na tutorial i życzę udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna babeczka, masz talent *.*
    Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, idealnie wycieniowana :3 Miłych ferii :) Mi niestety właśnie się kończą :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jestem początkująca, i każdy miły komentarz wywołuje u mnie uśmiech , wpadniesz ?http://lulafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no niektórzy ferie zaczynają 11 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wychodzi Ci to ,,cieniowanie", musisz koniecznie zrobić tutorial! Poza tym, nie wiem, czy już o tym czasem nie pisałam, ale zostałaś nominowana na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjne cieniowanie, po prostu mistrzyni ^^
    Wgl babeczka super dopracowana, piękna itd. JAK ZAWSZE C;

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNA ! :o :3 zrób tutorial :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest prześliczna! : ) Genialnie ją pocieniowałaś. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna <3 Ale jaki bulion, bo nie kumam ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bulion to takie małe plastikowe kuleczki których można używać do posypek. Ogólnie produkuje się je na ozdoby do paznokci/tipsów ale modeliniarki znalazły lepszy sposób na ich wykorzystanie ;)

      Usuń
  20. Jak zrobiłaś tą fantastyczną polewę czy można wiedzieć i jak ci wyszło to że jest taka falista :P Bardzo proszę Uwielbiam twoje pomysły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że tak spływa? Po prostu nakładałam polewę wykałaczką :P

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)