poniedziałek, 11 czerwca 2012

Babeczka z czekoladowym kremem i wisienką + DENERWUJE WAS NOWY BLOGGER??

Jeszcze niedokończona bo muszę pomalować ogonek od wisienki.
Musze powiedzieć, że mi się podoba i pewnie powstaną takie kolczyki ;)
























































































PS: Chciałabym jeszcze wspomnieć o nowym bloggerze, mnie on osobiście nie przeszkadza bo się przyzwyczaiłam ale czytałam, że innym się nie podoba, chcieliby stary i nie wiedzą jak wyłączyć. Na początku jakoś się tym nie interesowałam bo nie było mi to potrzebne ale ostatnio przypadkowo sobie zmieniłam i chce napisać bo może ktoś komu jest to potrzebne nie wie jak zmienić ;P


swój blog ---------> projekt --------> opcje Bloggera ---------> stary interfejs Bloggera



















PPS: Czy wy teraz też tak macie na koniec roku?
Mnie czekają 3 lub 4 sprawdziany, kartkówka/ki i jeszcze platforma na angielski. Może i to nie tak dużo ale ja nie wyrabiam :c

12 komentarzy:

  1. jak to teraz spowrotem zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samej górze jest "wypróbuj nowy interfejs Bloggera" :)

      Usuń
  2. mnie nowy bloger nie wkurza , bo od niedawna mam bloqa :P
    Denerwuje mnie tylko jak robię nowego posta...
    Śliczne zawieszki baardzo ale na początku nie wiedziałam co to jest ten drucik ale przeczytałam o tym że to wisienka
    A i jeszcze jedno -masz błąd w etykiecie "Artyści godni podziwu " :D to na tyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki są śliczne ;)
    A z tymi ocenami to i ja tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka słodka, haha ja już nie mam sprawdzianów bo oceny juz wystawione ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz co zrobić z tym obserwowaniem blogów???
    bo ja zamiest tego mam ''udostępnij'' -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak mam :D i też właśnie nie wiem

      Usuń
  6. phi , ja twoich babeczek nie komentuję, bo za każdym razem są tak samo świetne. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem jak oglądam twoje prace robię się głodna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty to robisz że są takie ładne? xd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)