poniedziałek, 11 czerwca 2012

Babeczka z czekoladowym kremem i wisienką + DENERWUJE WAS NOWY BLOGGER??

Jeszcze niedokończona bo muszę pomalować ogonek od wisienki.
Musze powiedzieć, że mi się podoba i pewnie powstaną takie kolczyki ;)
























































































PS: Chciałabym jeszcze wspomnieć o nowym bloggerze, mnie on osobiście nie przeszkadza bo się przyzwyczaiłam ale czytałam, że innym się nie podoba, chcieliby stary i nie wiedzą jak wyłączyć. Na początku jakoś się tym nie interesowałam bo nie było mi to potrzebne ale ostatnio przypadkowo sobie zmieniłam i chce napisać bo może ktoś komu jest to potrzebne nie wie jak zmienić ;P


swój blog ---------> projekt --------> opcje Bloggera ---------> stary interfejs Bloggera



















PPS: Czy wy teraz też tak macie na koniec roku?
Mnie czekają 3 lub 4 sprawdziany, kartkówka/ki i jeszcze platforma na angielski. Może i to nie tak dużo ale ja nie wyrabiam :c

13 komentarzy:

  1. jak to teraz spowrotem zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samej górze jest "wypróbuj nowy interfejs Bloggera" :)

      Usuń
  2. mnie nowy bloger nie wkurza , bo od niedawna mam bloqa :P
    Denerwuje mnie tylko jak robię nowego posta...
    Śliczne zawieszki baardzo ale na początku nie wiedziałam co to jest ten drucik ale przeczytałam o tym że to wisienka
    A i jeszcze jedno -masz błąd w etykiecie "Artyści godni podziwu " :D to na tyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki są śliczne ;)
    A z tymi ocenami to i ja tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka słodka, haha ja już nie mam sprawdzianów bo oceny juz wystawione ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiesz co zrobić z tym obserwowaniem blogów???
    bo ja zamiest tego mam ''udostępnij'' -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. phi , ja twoich babeczek nie komentuję, bo za każdym razem są tak samo świetne. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem jak oglądam twoje prace robię się głodna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty to robisz że są takie ładne? xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
Będę wdzięczna jeśli oprócz swoich opinii będziecie również pisać pomysły na nowe posty oraz na tutoriale!

Nie reklamujcie się - usuwam takie komentarze a to i tak bez sensu bo zawsze wchodzę na blogi komentujących! :)